Persoane interesate

marți, 13 martie 2018

Cu Vitaldent zâmbești din nou!



Primăvara și-a intrat deja în drepturile pe care i le conferă calendarul gregorian.
De acum, sigur vom avea parte de mai mult soare, de mai multe flori și de mai multe... zâmbete!
Zâmbetul... Cheia de la poarta către sufletul oricărui om! Ca această cheie să fie potrivită, trebuie ca zâmbetul să fie cât mai cald, mai deschis, mai sincer...!
Fiecare dintre noi a vizitat la un moment dat, un cabinet stomatologic. Fie că a fost vorba de un tratament stomatologic, fie o extracție dentară sau un implant, toți am interacționat cu un dentist.

Printre multitudinea de cabinete stomatologice care există la tot pasul în București, există unul care se diferențiază de celelalte prin profesionalismul și dedicarea colectivului. Îl găsiți în sectorul 2, pe strada Dimitrie Salmen, nr. 2, sau la telefonul 0754.848.253.
La Vitaldent Implantology & Aestetichs se îmbină plăcut competența și experiența echipei medicale cu aparatura de ultima generație, având ca rezultat pacienți satisfăcuți și... cu zâmbetul pe buze.

Echipă tânără și prietenoasă de profesioniști

Primul lucru care îți vine în minte atunci când auzi cuvântul „dentist” nu trebuie să fie teamă sau durere, ci un zâmbet șăgalnic și atrăgător. Un cabinet stomatologic nu este menit să creeze fobii, ci sănătate și încredere în sine. 



De ce merg la Vitaldent

1. Pentru că aici îmi pot trata problemele stomatologice din toate sferele: estetica dentară, implantologie și chirurgie, protetică, endodonție sau ortodonție;
2. Pentru că alți 1500 de pacienți, ca și mine, au plecat mulțumiți de serviciile oferite;
3. Pentru că aici mi se oferă toată atenția, considerația și siguranța de care am nevoie;
4. Pentru profesionalismul cu care sunt tratat;
5. Pentru că prețurile practicate sunt în limita bunului simț, existând și opțiunea de plată în 6 rate prin programul STAR CARD de la Banca Transilvania.
6. Nu în ultimul rând, locație foarte curată, spațioasă, igienă maximă și aparatură de ultima generație.





Experiența mea personală cu Vitaldent

Cum am ajuns aici? Prietena mea cea mai bună mi-a recomandat clinica, deoarece aici a beneficiat de fațetarea danturii în urma căreia a obținut cel mai frumos zâmbet, gen ”Hollywood smile”, perfect, de un alb strălucitor.
De circa doi ani sunt și eu pacient al clinicii Vitaldent Implantology & Aestetichs, unde am beneficiat de trei detartraje complete și de două extracții dentare realizate fără durere, sub anestezie locală, și în condiții perfecte de siguranță.
Pe lângă tratamentele stomatologice de specialitate, tot aici se realizează și tratamente de înfrumusețare cum ar fi microinjecții cu botox sau acid hialuronic, mărirea buzelor, ștergerea ridurilor sau rinoplastia nechirurgicală.




Întâmpinați primăvara cu zâmbetul pe buze. Este darul vostru pe care-l oferiți aproapelui. Și dacă nu aveți încă zâmbetul perfect, nu vă îngrijorați.... Pentru acest lucru există Vitaldent Implantology & Aestetichs!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu