Persoane interesate

vineri, 16 martie 2018

Casa de (din) poveste

Cum în ultimii ani nu am câștigat la loto, soluția finală să mă văd așezat la casa mea a fost să mă adresez unei bănci pentru obținerea unui credit consistent, care să mă ajute la construirea căsuței.
După ce într-un articol anterior vă povesteam despre achiziționarea terenului, întocmirea proiectului și obținerea autorizației de construire, azi, după ce am semnat contractul cu banca și mi-am văzut banii în mână, am purces la marea aventură a cumpărării materialelor de construcție.
Mă sperie puțin această responsabilitate, mai ales că experiența mea în această privință tinde undeva, spre zero.
Am aruncat un ochi pe necesarul de materiale și, brusc, m-a luat amețeala... Cuvinte precum ciment, cărămidă, oțel beton, țiglă metalică, vată minerală bazaltică, mi se par tot atât de străine și îndepărtate ca ... Patagonia...
Singura soluție este să apelez la un cunoscător într-ale construcțiilor, dar cum să procedez să cumpăr și materiale de calitate, dar să nu irosesc nici prea mulți bani?
Și ca orice om de bună credință și ancorat în realitate, zic să dau un search pe Google și să caut materiale pentru structură și fundație, bune și ieftine.
Și așa din click în click ajung pe Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro - un concept unic pe piața materialelor de construcții din Romania.


Sunt aici de toate pentru toți, de la construcții și amenajări până la tâmplărie PVC și termoizolații.
Cel mai mult mă încântă faptul că voi avea un consultant de vânzări care va căuta,va negocia și îmi va obține cea mai bună ofertă pentru materialele comandate, livrându-le și la destinație!
Astfel se scurtează drumul de la producător la clientul final, ocolindu-se importatorii și distribuitorii, în acest mod fiind excluse costurile de depozitare, manipulare, toate regăsindu-se în costurile mici ale produselor.
Iată și o simulare pentru câteva materiale care mă interesează.
Observați, vă rog, economia de câteva sute de lei, deloc de neglijat pentru un individ care tocmai a contractat un credit considerabil la bancă.


Gata!
M-am hotărât! De aici voi cumpăra toate piesele puzzle-ului care vor alcătui căsuța mea de poveste, pentru că aici toată munca se face pentru binele clientului, cu o pasiune ieșită din comun.
Și mai știți ceva? Majoritatea membrilor echipei de la Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro sunt femei... Păi, să mai zică cineva că femeile nu se pricep la construcții!

Au trecut în zbor cam 5-6 anotimpuri peste noi.
Între timp, căsuța mea de/din poveste/vis a prins contur și s-a materializat, aici, pe pământ, într-un cămin cald și primitor, la care au pus umărul și echipa Vindem-Ieftin.ro.


6 avantaje ale cumpărăturilor de pe Vindem-Ieftin.ro

1. Economie în bani și timp: am cumpărat totul dintr-un singur loc și cu bani mai puțini;
2. Consiliere gratuită printr-un consultant dedicat care mi-a oferit cele mai bune informații și soluții, alegând varianta optimă;
3. Garanția și siguranța livrării materialelor direct de la producător, marfa nefiind stocată prin depozite și manevrată necorespunzător;
4. Calitatea materialelor;
5. Livrare fără comisioane suplimentare cum se practică în cazul cumpărăturilor clasice;
6. Și nu în ultimul rând, atenția și respectul cu care am fost tratat de către echipa Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro.


Sursa foto: vindem-ieftin.ro, Facebook/diviziadeacoperisuri.


Acest articol a fost scris pentru proba nr. 5 Spring SuperBlog 2018.


2 comentarii: