Persoane interesate

luni, 19 martie 2018

Evernisaj - locul produselor cu bucurie

„Știu să fiu frumoasă, diafană, plină de viață... Îmi place ca vara căldura soarelui să-mi mângâie textura, adierea vântului să-mi înfioare faldurile, iar eu să mângâi și să răcoresc trupul pe care-l îmbrățișez.
Sunt o rochie. Povestea mea începe într-o vară când am învăluit corpul zvelt și mlădios al unei balerine...
Atunci am scris prima filă din cartea mea. Am fost înmiresmată cu aromele fine și prețioase ale marilor case de parfumuri, am respirat briza mării, am fost martora tăcută ale sărutărilor ei fierbinți, am fremătat neliniștită sub palmele moi ale iubitului ei și am alunecat pierdută pe podea într-un dans al abandonării... și da, am fost udată cu lacrimile suferinței atunci când și-a pierdut inima pereche...
Am origini nobile, port pe spate eticheta firmei, care este certificatul meu de naștere.
Sunt doar o rochie și asta știu să fac cel mai bine, să îmbrac trupuri subțiri de femei, să le fac să se simtă bine, pline de mister și decență, speciale și feminine.
Aceasta îmi este menirea...


Acum fac parte din șifonierul virtual al magazinului online Evernisaj.
Port încă impregnată în țesătura mea grația balerinei și-mi doresc să o dau mai departe unei tinere stângace care are nevoie de ea. Pentru că noi, hainele second hand asta facem, legăm și transmitem povești, împletim destine, transfigurăm persoane și le înnobilăm.
Sunt prețioasă, fină, elegantă și te aștept aici, în regatul hainelor unice să scriem împreună povești frumoase și nemaiauzite despre energie creatoare de personalitate, despre bucuria și plăcerea de a purta ce îți vine bine....

Totul în viață este despre alegeri.
Dacă vei sta să meditezi, vei realiza că fiecare acțiune a ta, fiecare drum pe care ai ajuns, fiecare realitate trăită, a avut ca punct de plecare la origine, o alegere...
La vârsta copilăriei, când nu puteai să iei o decizie, au ales alții pentru tine..., însă mai târziu tu ai ales, tu ai hotărât drumul pe care mergi, cărarea bătută sau neumblată pe care înaintezi...
Așa și cu hainele second hand...
Poți alege să mergi în locuri supraaglomerate, pline de haine în serie care te vor costa o mică avere, sau poți alege să vizitezi cu un singur click magazinul online Evernisaj.ro, unde haine second hand, unice, de calitate, și-au dat întâlnire spre mulțumirea și bucuria clienților la prețuri extrem de accesibile. În acest fel economisești timp prețios ca să fii alături de familie sau făcând orice altceva îți face plăcere.
Sunt produse de la branduri renumite care au fost deja purtate sau vin direct cu etichetă pentru simplul motiv că posesorul dorește să le dea mai departe ca altcineva să se bucure de ele cu adevărat.

Chiar dacă portofelul tău conține mai multe vise decât bani, aici vei găsi mereu ceea ce cauți: cămăși, pulovere, pantaloni, fuste, geci, tricouri, pantofi din care poți alcătui outfituri incredibile și ținute SMART, care vor da un refresh tonic garderobei tale.
Pe Evernisaj hainele la mâna a doua, atent selecționate și verificate, sunt la ele acasă.

4 motive să alegi haine SECOND HAND de la Evernisaj

1. Dovedești grijă față de mediul înconjurător conservând resursele;
2. Folosind haine mâna a doua previi risipa și încurajezi cooperarea între oameni;
3. La Evernisaj primează calitatea produselor care sunt atent verificate fiind selecționate numai cele de 4 și 5 stele;
4. Prețuri foarte accesibile și reduceri progresive.

Deci, în concluzie, ca să fii SMART & CHIC, cumpără de la Evernisaj!”


P.S.
Dacă rândurile de mai sus nu v-au convins, poate comanda mea făcută pe site, da.
Sursa foto: evernisaj.ro, unsplash.com.
Acest articol a fost scris pentru proba nr. 6 la Spring SuperBlog 2018.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu